Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

- в упаковці;
- сітка для захисту динаміка;
- високоякісне олеофобне покриття;
- рівень твердості 9Н;
- кристальна прозорість;
- антибактеріальне покриття;
- 3D-заокруглення граней.

Захисне скло FULL SCREEN ACHILLES призначене для смартфонів Apple. Воно повністю закриває поверхню екрана та запобігає ризику його пошкодження.
Виготовляється на високотехнологічній фабриці в Китаї для ринку Японії та проходить ретельну багаторівневу перевірку якості.

МІЦНІСТЬ

Це загартоване скло, яке має високий рівень твердості — 9H; завдяки йому навіть при частому використанні пристрою на екрані не буде подряпин та інших пошкоджень.

ОЛЕОФОБНЕ ПОКРИТТЯ

Високоякісне олеофобне покриття Optool від компанії Daikin допомагає уникнути появи плям і відбитків пальців на поверхні екрана та покращує ковзання по ньому. Покриття є зносостійким: його ресурс використання становить близько 10000 свайпів.

ПРОСТА УСТАНОВКА

Якісна клейова основа допомагає встановити скло на екран самостійно та без зайвих зусиль. В комплект входять: стікер для видалення пилу, волога серветка та мікрофібра, за допомогою яких можна очистити дисплей перед установкою.

ЯКІСТЬ

Всі стекла проходять багатоетапну перевірку якості та відповідності заявленим характеристикам. Завдяки цьому вони мають найнижчий відсоток браку на ринку.

Модель телефону/планшету iPhone 12, iPhone 12 Pro
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Захисне скло ACHILLES для iPhone 12 / 12 Pro

В наявності
Артикул: 00082028
700 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Замовити швидко

Компанія MobiStyle надає такі варіанти доставки:

1. Доставка кур'єром в будь-який з наших магазинів.
2. Доставка Новою Поштою*, УкрПоштою* - за тарифами перевізника

* Відправка телефонів/планшетів/смарт-годинників/фітнес-браслетів/ноутбуків/оригінальної техніки JBL відбувається лише після повної оплати вартості товару, аксесуари - після внесення передоплати в розмірі 150грн *передоплата не повинна перевищувати 50% вартості товару* - у разі відмови від товару на пошті передоплата не повертається

 

В МАГАЗИНІ
1. Г о т і в к о ю 
2. Б е з г о т і в к о в и й
3. Оплата частинами від ПриватБанк та monobankрозстрочка від ПУМБ та IdeaBank

 

ПРИ ЗАМОВЛЕННІ НА САЙТІ
1. О п л а т а  к а р т к о ю  н а  с а й т і - відправка
телефонів/планшетів/смарт-годинників/фітнес-браслетів/ноутбуків/оригінальної техніки JBL відбувається лише після повної оплати вартості товару
2. Н а к л а д е н и й  п л а т і ж    (при отримані на пошті) - товари, окрім зазначених вище, відправляються після внесення передоплати в розмірі 150грн *передоплата не повинна перевищувати 50% вартості товару* - у разі відмови від товару на пошті передоплата не повертається

Умови гарантійного обслуговування

Гарантійне обслуговування від виробника надається при наявності гарантійного талону виробника (йде в комплекті з виробом) в ньому описані детальні умови гарантійних зобов`язань
Всі гарантійні зобов`язання діють відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»
Відповідно до ст. 9 Закона України «Про захист прав споживачів» обмін чи повернення товару можливо протягом 14 днів, тільки у випадку, якщо:

1. Збережено товарний вигляд. На товарі немає царапин, механічних пошкоджень, не знято захисні плівки, і т.д., виріб не вскривався, збереженна повна комплектація в першопочатковому стані.

2. Товар не був у використані. На лічильнику телефона не більше 5 хвилин розмов, не завантаженно сторонній контент, не змінювались заводскі налаштування і т.д.

3. Товар надлежної якості, повністю працює та не має недоліків

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Наступне сервісне обслуговування надає Сервісний Центр «MobiStyle»

1. Виріб приймається на гарантійний ремонт і сервісне обслуговування, якщо:
1.1 Виріб надано в сервісний центр в оригінальній упаковці і в повній комплектації.
1.2 Є в наявності гарантійний талон з підписом клієнта.

2. Гарантійне і сервісне обслуговування не надається:
2.1 Якщо серійний номер або номер виробу не можливо визначити, номер виробу не відповідає номеру в гарантійному талоні на товар.
2.2 Якщо гарантійний талон не заповнено, має сліди підчисток, виправлень.
2.3 На корпус, кнопки клавіатури, стекла, антенни, зарядні пристрої, пристрої що підключаються, АКБ.
2.4 У випадку порушення правил експлуатації виробу, описанних в інструкції по експлуатації.
2.5 Коли ремонт відбувається не в сервісних центрах організації, яка видала гарантійний талон, а також при виявленні спроб несанкціановоного втручання, змін стандартного набору програмного забезпечення.
2.6 якщо виявлено пошкодження, які викликані механічними, електричним або тепловим впливом, впливом рідин та концентрованих парів.
2.7 На збій роботи, викликаної завантаженням стороннього контенту, програмного забезпечення.
2.8 Якщо виріб працює погано через недостатній сигнал або збій в роботі GSM-оператор, скачків напруги в електромережі.
2.9 На механічні пошкодження виробів.
2.10 Коли використовують аксесуари стороніх виробників.
2.11 При пошкоджені, викликаних форс-мажорними обставинами.

3. Компанія «MobiStyle» не відповідає за збитки, які несе клієнт, не маючи можливості користуватися виробами.
4. Ремонт виробу відбувається протягом 45ти робочих днів, з моменту надходження товару в сервісний центр виробника.

Вгору