Повернення товару

Відповідно до ст. 9 Закона України «Про захист прав споживачів» обмін чи повернення товару можливо протягом 14 днів, тільки у випадку, якщо:

1. Збережено товарний вигляд. На товарі немає царапин, механічних пошкоджень, не знято захисні плівки, і т.д., виріб не вскривався, збереженна повна комплектація в першопочатковому стані.

2. Товар не був у використані. На лічильнику телефона не більше 5 хвилин розмов, не завантаженно сторонній контент, не змінювались заводскі налаштування і т.д.
3. Товар надлежної якості, повністю працює та не має недоліків


Умови гарантійного обслуговування

Гарантійне обслуговування від виробника надається при наявності гарантійного талону виробника (йде в комплекті з виробом) в ньому описані детальні умови гарантійних зобов`язань.

Всі гарантійні зобов`язання діють відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Наступне сервісне обслуговування надає Сервісний Центр «MobiStyle»

1. Виріб приймається на гарантійний ремонт і сервісне обслуговування, якщо:

1.1 Виріб надано в сервісний центр в оригінальній упаковці і в повній комплектації.

1.2 Є в наявності гарантійний талон з підписом клієнта.


2. Гарантійне і сервісне обслуговування не надається:

2.1 Якщо серійний номер або номер виробу не можливо визначити, номер виробу не відповідає номеру в гарантійному талоні на товар.

2.2 Якщо гарантійний талон не заповнено, має сліди підчисток, виправлень.

2.3 На корпус, кнопки клавіатури, стекла, антенни, зарядні пристрої, пристрої що підключаються, АКБ.

2.4 У випадку порушення правил експлуатації виробу, описанних в інструкції по експлуатації.

2.5 Коли ремонт відбувається не в сервісних центрах організації, яка видала гарантійний талон, а також при виявленні спроб несанкціановоного втручання, змін стандартного набору програмного забезпечення.

2.6 якщо виявлено пошкодження, які викликані механічними, електричним або тепловим впливом, впливом рідин та концентрованих парів.

2.7 На збій роботи, викликаної завантаженням стороннього контенту, програмного забезпечення.

2.8 Якщо виріб працює погано через недостатній сигнал або збій в роботі GSM-оператор, скачків напруги в електромережі.

2.9 На механічні пошкодження виробів.

2.10 Коли використовують аксесуари стороніх виробників.

2.11 При пошкоджені, викликаних форс-мажорними обставинами.


3. Компанія «MobiStyle» не відповідає за збитки, які несе клієнт, не маючи можливості користуватися виробами.


4. Діагностика/ремонту виробу відбувається протягом 45ти робочих днів, з моменту надходження товару в сервісний центр виробника